მესამე დღის რეფლექსია
ძალიან საინტერესო,მნიშვნელოვანი,შრომატევადი დღე იყო.შევისწავლეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის საგნობრივი სტანდარტის, ბლუმის განახლებული ტაქსონომიისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების შესაბამისობაში მოყვანა და მისი მნიშვნელობა სასწავლო პროექტისა და გაკვეთილის დაგეგმვის დროს.
მნიშვნელოვანი იყო მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებისა და მისი შემადგენელი კომპონენტების გაცნობა-გააზრება. კითხვის დასმა საგაკვეთილო პროცესის აუცილებელი და მნიშვნელოვანი ნაწილია და მასწავლებლის ოსტატობას მოითხოვს.
ძალიან საინტერესო,მნიშვნელოვანი,შრომატევადი დღე იყო.შევისწავლეთ ეროვნული სასწავლო გეგმის საგნობრივი სტანდარტის, ბლუმის განახლებული ტაქსონომიისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების შესაბამისობაში მოყვანა და მისი მნიშვნელობა სასწავლო პროექტისა და გაკვეთილის დაგეგმვის დროს.
მნიშვნელოვანი იყო მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებისა და მისი შემადგენელი კომპონენტების გაცნობა-გააზრება. კითხვის დასმა საგაკვეთილო პროცესის აუცილებელი და მნიშვნელოვანი ნაწილია და მასწავლებლის ოსტატობას მოითხოვს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий